Cim d’Àligues

El passat dimarts 2 de març, els alumnes i les alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar al Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines. Va ser una excursió molt esperada, ja que feia molt temps que no sortíem de l’escola amb autocar.

La jornada al cim va ser plena de bons moments, amb 3 activitats que ens van agradar molt a tots.

La primera activitat va ser una visita per l’aviari del centre, on vam veure totes les rapinyaires, diürnes i nocturnes, i vam aprendre curiositats sobre algunes espècies.

Més tard, vam dirigir-nos a la zona de vol. Allà, vam veure volar a unes quantes aus, que ens van passar molt a prop del cap, com l’àguila calva, el secretari, el corb, el voltor comú o el milà negre. Va ser espectacular.

Per acabar, després de dinar, vam fer una gimcana sobre les rapinyaires que havíem vist durant el matí.

Us deixem amb un recull de fotografies sobre aquest gran dia.