Congrés de Ciència de la UVic

Una nena arriba a l’escola amb el dubte: “Com creixen les llavors?”.

És per això que decidim investigar-ho! Ens posem la bata i les ulleres i ens disposem a fer experiments…

Que sorgeixi d’ells mateixos permet que sigui un tema que els motiva, els estimula i és totalment significatiu. la conversa és essencial per descobrir quins coneixements previs tenen els infants i què volem saber. Ells són els protagonistes del procés d’ensenyament -aprenentatge. Comencem a debatre i raonar tot allò que se’ns presenta. d’aquesta manera, promovem el respecte davant el torn de paraula, l’escolta i el diàleg entre iguals i l’adult. Ens iniciem amb les hipòtesis, com creiem que anirà creixent?

Treballem la lectoescriptura, escriptura natural, matemàtiques, mesura, fem ciència, descobrim i fem connexions amb els coneixements previs.

Endinseu-vos dins d’aquest projecte!

Com creixen les llavors?