PMOE

Benvolgudes famílies,

Ens complau informar-vos que des del Departament d’Educació ens han fet la proposta de participar en un Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE).

L’objectiu general del Pla és reforçar els centres educatius de més complexitat educativa del Servei d’Educació de Catalunya, perquè disposin dels recursos necessaris per compensar l’impacte negatiu del seu tancament durant el tercer trimestre del curs 2019-2020, així com l’increment de les necessitats i desigualtats educatives derivades del confinament, millorant les oportunitats educatives del seu alumnat i reforçant el suport a les famílies.

Des de l’escola, dins d’aquest Pla de Millora d’Oportunitats Educatives, incorporarem les següents mesures:

-          Accés equitatiu a les sortides i material escolar.

-          Accés equitatiu a les activitats complementàries.

-          Acompanyament educatiu i emocional de l’alumnat i dinamització del temps educatiu no lectiu.

-          Tallers d’estudi assistit i de suport escolar diversificat.

-          Formació de famílies, especialment en relació amb el coneixement del català i la competència digital.

-          Dinamització de les AMPA i foment de la participació de les famílies.

-          Millora de la comunicació famílies-escola.

Així doncs, gràcies a aquest PMOE, a partir del mes de febrer podrem realitzar diferents activitats per tal d’assolir aquests objectius. Algunes d’aquestes aniran adreçades a famílies, com les classes d’informàtica i d’altres aniran adreçades directament als infants com l’Estudi Assistit, tallers d’educació emocional, acompanyament educatiu…

Qualsevol dubte respecte aquest tema, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Cordialment,

Equip directiu